A kátyús, rossz budapesti utakkal reklámozza kocsija kényelmét az egyik legnagyobb autógyártó cég. A társaság Budapest belvárosában készítette el a filmet, amelyet Európa más országaiban is vetítenek. Az RTL Híradónak nyilatkozó autósok szerint igaz, ami a reklámban látható. Az MSZP szerint nem az autómárka marketingesei a hibásak a budapesti utak állapotáért. A Fővárosi Önkormányzatot hiába kerestük a témában.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Újra tarolt az RTL a legbefolyásosabb médiaszemélyiségek listáján. Az 50-es rangsort 10. alkalommal tette közzé a Marketing és Média című szaklap. A toplistát ismét Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója vezeti. A legbefolyásosabbak között rajta kívül még 3 RTL-es vezető szerepel, Kolosi Péter, Dudás Gergely és Kotroczó Róbert. A rangsor második helyén a TV2-t birtokló Andy Vajna, a harmadikon Mészáros Lőrinc van. A milliárdos felcsúti polgármester azután került a listára, hogy tavaly megvásárolta a Népszabadságot korábban kiadó Mediaworks Hungary-t és az Echo Tv-t.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Olyannyira terheltté vált mára adatokkal a marketing világa, hogy nincs ember a Földön, aki el tudna ezek között igazodni. De az egyes digitális platformok működtetése, mint például a közösségi oldalak kezelése, vagy a mesterséges intelligencia használata is, mind-mind az automatizál marketinget erősíti. Amely pedig lehetővé teszi, hogy akár egy számítógépről vagy terminálról irányítsák egy nagyvállalat teljes marketingtevékenységét.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Megvan a marketing és média szektor 50 legbefolyásosabb embere 2016-ban is, a lista első helyén Vidus Gabriella az RTL Magyarország vezérigazgatója szerepel. A listán meggyőző az RTL cégcsoport főlénye, a top50 médiaszemélyiség tíz százalékát az RTL Magyarország adta. A 6. legbefolyásosabb médiaipari szereplő például a vezérigazgató-helyettes Kolosi Péter lett, a 28. helyezett pedig Kotroczó Róbert, az RTL hírigazgatója.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.
A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.
A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!
Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!