Kimagasló eredménnyel zárta a júliust az RTL Klub, 2019 első hét hónapjában csaknem 59 millió videómegtekintést regisztrált az RTL Most!

Júliusban is főműsoridős piacvezető az RTL Klub!


Kimagasló eredménnyel zárta a júliust az RTL Klub: a csatorna júliusi főműsoridős közönségaránya 12,1 SHR% volt, ezzel továbbra is piacvezető a kereskedelmileg legfontosabb, 18-49-es korcsoportban.
A nézők kedvenc sorozata továbbra is A mi kis falunk: a saját gyártású vígjátéksorozat napi ismétlései eddig 19,0 SHR %-os nézettséget hoztak 18-49-es közönség körében és kivétel nélkül mindegyik epizód győztesnek bizonyult a saját idősávjában. 

Az RTL Klub a 2019-es év első hét hónapjában (2019.01.01. – 2019.07.31, összesen 212 nap) a 18-49-es korcsoporton, főműsoridőben 174 napot nyert meg.


Megállíthatatlan az RTL Most!


Folyamatosan növekszik az RTL Most online videós felület népszerűsége: az RTL Magyarország AVOD platformja 2019 első hét hónapjában csaknem 59 millió videómegtekintést regisztrált – ez 156%-kal több a tavalyi év hasonló időszakához képest. Emellett több, mint félmillió új felhasználó csatlakozott a szolgáltatáshoz.

Júliusban is főműsoridős piacvezető az RTL Klub!
 

 

Az RTL Most felületén jelenleg közel 9 ezer videó érhető el, a tartalmat pedig tovább színesíti, hogy a tavaly indult két új tematikus csatorna – a SzeressMost és a NevessMost – mellett az idei évben már két Film+ pop up kampány is futott: az időszakosan elérhető, filmes tematikájú válogatásban az érdeklődők számos nagysikerű, egészestés mozifilmet is megtekinthettek a platformon. 

Online is hasít A mi kis falunk

Az idei év első hét hónapjának legnépszerűbb RTL Most-os tartalma A mi kis falunk és a Drága örökösök volt, amit A Tanár, illetve a ValóVilág követ. Ami a tavaszi szezon műsorait illeti: az RTL Most nézői a Cápák Között, a Főnök inkognitóban, valamint a Gyertek át! epizódjaira kattintottak leginkább.

2019 első félévben az oldal felhasználóinak aránya a következőképp alakult: 75% Magyarországról, 4,9% Romániából, 4,8% Németországból, 3,8%-uk Nagy-Britanniából, 3%-uk pedig Ausztriából kereste fel a platformot, de érkezett látogató Új-Zélandról, a Dominikai Köztársaságból és Paraguayból is.




Forrás: Nielsen Közönségmérés, GemiusPrism, Google Analytics